- תקנון מקוצר מופשט -
פרפל טכנולוגיות משכירה מכשירים , קופות וקיוסקים .
אנחנו מציעים שרות VIP אישי ומענה בימים א-ה 09:00 עד 17:00 ובימי שישי 09:00-13:00 לאחר מכן נשוב לעבוד ביום ראשון .
חגים ומועדי שמחה סגור . מענה חירום בווצאפ 055-3188955 זמין מ 17:00 עד 21:00 ולאחר מכן בשעות העבודה יהיה מענה לפי תור . זמן מענה סביר 2 שעות מרגע הפנייה , מכשיר תקול החלפה תוך 48 שעות לא כולל שישי שבת חגים ומועדי שמחה .
תיקון/החלפה במעבדות החברה בנתניה או שליחה / איסוף ע"י שליח במחיר 90 ש"ח גדרה-חדרה מחוץ לגבולות אלו 120ש"ח , ערבה אילת 200 ש"ח . המחיר לכיוון .
אין אחריות על שבר / הרס / נוזלים / קורוזיה מכל סוג .
תקנון מוחב :
תנאי ההזמנה המזמין החתום על טופס ההזמנה "המזמין"; "ההזמנה" מבקש בזאת מחברת פרפל טכנולוגיות ע.מ. 040035412 "החברה" לרכוש ו/או לשכור ו/או לעשות שימוש במערכת תשלום מהסוג הנקוב בהזמנה, וכן לקבל שירותים בקשר עם מערכת התשלום "המערכת"; "השירות", והכל בהתאם לפרטי ההזמנה ובכפיפות לתנאי ההזמנה המפורטים להלן "תנאי ההזמנה:" כללי: .1 המזמין מאשר כי כל הזכויות מכל מן וסוג שהוא במערכת המסופקת לו במסגרת ההזמנה, לרבות כל תוכנה ו/או מוצר הקשור אליה, הינן של החברה בלבד, והוא מתחייב שלא לעשות שימוש אסור במערכת לרבות שכפול ו/או העתקה ו/או כל שימוש שלא כדין מלבד השימושים אשר הותרו לו על ידי החברה. במקרה של הפרת ס"ק זה, תהא החברה רשאית להפסיק את השירות, והמזמין מתחייב בזאת לפצות ו/או לשפות את החברה מיד ועם דרישה, בגין כל ההוצאות והנזקים אשר ייגרמו לחברה עקב כך. .2 החיובים השוטפים על פי הזמנה זו ייגבו באמצעות דרך חיוב הוראת קבע בכרטיס האשראי, בהתאם לפרטים אשר יימסרו על ידי המזמין והנקובים בפרטי אמצעי התשלום. כל שינוי בפרטי אמצעי התשלום אשר נמסרו במסגרת ההזמנה יחייבו עדכון מידי לחברה, ובמידה וכתוצאה מאי עדכון כאמור יחזור אחד או יותר מהחיובים, תהיה זו הפרה יסודית של ההסכם. ידוע למזמין כי התשלומים צמודים למדד המחירים לצרכן וכן החברה רשאית לעדכן מחירים מעת לעת בהודעה מוקדמת בחשבונית החודשית. .3 ידוע למזמין כי תפעול המערכת יכול להצריך את חיבורה לתשתית חשמל ותקשורת קווית או אלחוטית, והמזמין מתחייב לאפשר תשתית שכזו. .4 ביטול עסקה יתבצע עפ"י חוק בהודעה כתובה לחברה בתוך 14 ימים ממועד אספקת המערכת ובכפוף לתנאים הבאים: 1 ביטול עסקה לאחר התקנת המערכת יחויב בעלות ההתקנה ובעלות פתיחת המסוף בשב"א בסך של 750 ₪ + מע"מ 2 לא ניתן לבטל עסקה של מוצרים מתכלים שנעשה בהם שימוש; 3 בעסקת שכירות שימוש המערכת תוחזר לחברה כשהיא במצב תקין ושלם על כל חלקיה, והמזמין יקבל מהחברה אישור בכתב על החזרתה, וכן ימלא המזמין כל תנאי בקשר עם החזרת המערכת כאמור לעיל ולהלן. .5 המזמין מסכים ומאשר מראש כי הזמנה זו ותנאי ההזמנה ישמרו בכל סוג של מדיה שהחברה תחפוץ ואף תוצג על ידה בכל הליך שיידרש, והכל בכפוף לחובות החברה לשמירה על פרטיות וסודיות המזמין כדין. 6 כביטחון למילוי מלוא התחייבויות המזמין בהזמנה זו ובתנאיה ,מוסר המזמין עם חתימת הזמנה זו ובצמוד לה שטר חוב חתום על ידי המזמין ,על סך הנקוב בשטר ,וכן ערבות אישית על ידי ערב להנחת דעתה של החברה .השטר יעמוד לפירעון מידי החל ממועד הפרת ההזמנה ותנאיה לשם גביית כל סכום שיגיע מידי המזמין לחברה .מוסכם בזאת על המזמין כי לחברה תהא זכות לנקוט בכל הליך חוקי לשם גביית השטר ו/או לפעול לחיוב הערב במלוא התחייבויות המזמין ,וזאת מבלי לגרוע מכל זכות אחרת אשר תעמוד לחברה כדין. .7 המזמין מאשר ומסכים שההתקשרות בהסכם זה היא מול החברה בלבד ואילו חברת כרטיסי האשראי אינה צד להתקשרות בין המזמין לחברה. מערכת השכירות: .8 המזמין מתחייב לנקוט בכל הצעדים הדרושים לשם שמירה על שלמות ותקינות המערכת, וכן הפעלתה, וזאת על פי הוראות התפעול של החברה, כפי שיינתנו לו במעמד התקנת המערכת ועל פי עדכונים שימסרו לו מעת לעת "הוראות התפעול" .9 במקרה של נזק למערכת שהינו בגדר "אובדן מוחלט" בין היתר, כמפורט בסעיף 19 המזמין יהיה מחויב לשלם לחברה, מיד עם דרישה, וזאת כפיצוי מוסכם ומוערך מראש, את הסכום כדלקמן בהתאם לדגם המערכת: למסוף סך של 4,500 +₪ מע"מ כדין .10 כל תשלום שלא ישולם מיד עם דרישה ייגבה באמצעות הביטחונות המוענקים במסגרת הזמנה זו שטר חוב/ ערבות אישית וכיו"ב, וחתימת המזמין על ההזמנה מהווה הוראה בלתי חוזרת לגביית אותם סכומים במקרה של אי תשלום כאמור. .11 דמי השכירות החודשיים על פי תדירות החיוב כמפורט בהזמנה ישולמו על ידי המזמין במועדם. ידוע למזמין כי התשלומים צמודים למדד המחירים לצרכן וכן החברה רשאית לעדכן מחירים מעת לעת בהודעה מוקדמת בחשבונית החודשית. אי עמידה בתנאי התשלום מהווה הפרה יסודית של ההזמנה ותנאיה. החברה תהיה רשאית לבטל את השירות ו/או להפסיקו ו/או לקבל את המערכת חזרה, ללא כל הודעה מוקדמת עקב כך או במקרה של הפרת התחייבות כלשהי על פי תנאי ההזמנה. במקרה של ביטול כאמור, יוטלו על המזמין וימומשו מלוא התחייבויותיו בהזמנה ותנאיה, לרבות ההתחייבות לתקופת ההתחייבות כאמור להלן. .12 ידוע ומוסכם על ידי המזמין כי באחריותו להודיע לחברה בכתב בדבר דרישתו להחזרת המערכת לחברה, המזמין מסכים ומאשר כי כל עוד המערכת לא הוחזרה לחברה כקבוע בתנאי ההזמנה, תנאיה יימשכו כסדרם. תקופת השכירות המינימלית הינה ל 3 חודשים . במידה שהמזמין יבקש להחזיר את המערכת לפני תום תקופת השכירות המינימלית, יחויב המזמין בפיצוי בגובה של 3 חודשי שכירות. .13 עם סיום ההתקשרות יהיה המזמין אחראי להחזרת המערכת למשרדי החברה כשהיא במצב תקין ושלם על כל חלקיה והמזמין יקבל מהחברה אישור בכתב על החזרתה. המזמין יוכל לבקש מהחברה לשלוח טכנאי לפרק ולאסוף את המערכת בעלות של 490 ₪ + מע"מ. המזמין מוותר בזאת על כל זכות קיזוז ו/או עיכבון, מכל מן וסוג שהוא. יובהר, כי במידה ולא תוחזר המערכת כנדרש, יהיה המזמין חייב בתשלום מחירה המלא של המערכת בתוספת ריבית, הצמדה, הוצאות ונזקים. .14 שימוש חריג בכרטיס ה-SIM – כרטיס ה-SIM המצורף למערכת משמש לצורכי תקשורת של המערכת בלבד העברת נתונים. כל שימוש אחר אסור בהחלט. שימוש כגון הוצאות שיחות טלפון ו/או גלישה באינטרנט, ייחשב כשימוש חריג, אשר הלקוח יחויב בגינו בנפרד. אחריות, שירות ואחזקת המערכת: מבלי לגרוע מן האמור לעיל ולהלן: אחריות החברה לפעולתה התקינה של המערכת אשר סופקה לך הינה בהתאם ובכפוף לתנאים המפורטים להלן: .15 האחריות תקפה בתנאי שהמערכת הותקנה על ידי מתקין מורשה מטעם החברה אשר התקין ומסר למזמין את הוראות התפעול ואופן השימוש התקין של המערכת. המזמין יהיה אחראי להפעיל את המערכת בהתאם להוראות התפעול, והחברה לא תהייה אחראית לכל נזק שיגרם למערכת ו/או למזמין ו/או ללקוחותיו עקב שימוש שלא בהתאם להוראות התפעול. תנאי לתוקפה של האחריות הינו תשלום מלוא התשלומים המגיעים לחברה. .16 החברה תעניק במהלך תקופת האחריות שירותי אחזקה הדרושים לתפעולה התקין של המערכת לרבות אספקת חלקי חילוף שידרשו לתיקון המערכת ואספקת מכשיר חלופי במקרה הצורך בו נדרש לתקן את המערכת במעבדת השירות של החברה. יובהר כי החברה לא תהייה אחראית לקיום התחייבויותיה בס"ק זה במקרה של אבדן מוחלט כהגדרתו לעיל ו/או נזק ו/או שימוש בלתי סביר במערכת, לרבות לציוד נלווה כגון שנאי, כבלי חשמל, או תקשורת, מכל סיבה שהיא. .17 שירותי האחריות, האחזקה והתיקונים יינתנו על ידי החברה בתקופת ההתקשרות בינה ובין המזמין בהתאם לתנאים הנהוגים בחברה או הנחיות אחרות אשר סופקו למזמין עם המערכת ובכפוף לסייגים המנויים בהם. .18 המועדים לתיקון התקלה במערכת המותקנת בבית העסק ייקבעו בהתאם להוראות ונהלי החברה על פי לוחות הזמנים הבאים: .18.1 מענה טלפוני דרך מוקד השרות בימים א'-ה' בין השעות .09:00-17:00
בטלפון 055-3188955 בימי ו' וערבי חג תמיכה טלפונית בין 08:00-12:00 .18.2 מענה לקריאת שרות של טכנאי עד 24 שעות מרגע פתיחת התקלה במועד השרות של החברה. .19 השירות לתיקון המערכת יינתן בבית העסק או במעבדת השירות של החברה, לפי הצורך ושיקול הדעת של החברה בלבד. .20 על אף האמור, מובהר בזאת כי האחריות על המערכת לא תחול והחברה תהייה רשאית לגבות תמורה עבור תיקון או החלפה, ככל הנדרש, עקב אחד או יותר מהמקרים הבאים: .20.1 גניבה, אובדן, נזקי דליקה, אש, מים; הפרעות חשמל; קורוזיה; שבר, חבלה, תאונה; שימוש בתוכנה או חומרי עזר שלא סופקו על ידי החברה. .20.2 זדון או רשלנות של המזמין, לרבות שימוש הנוגד את הוראות התפעול שנמסרו בכתב למזמין. .20.3 המערכת הותקנה מחדש במקום שונה מהמקום שבו הותקנה לראשונה ולא על ידי נציג מורשה מטעם החברה. .20.4 בוצע במערכת ניסיון לתיקון על ידי גורם שלא הורשה לכך על ידי החברה. .20.5 אין סימן זיהוי למספר הסידורי או מדבקת תוקף השירות על גבי המערכת. .21 האחריות מוגבלת בלבד למערכת ולתיקון התקלות, במידה וייגרם למזמין ו/או לקוחותיו כל נזק ישיר או עקיף כתוצאה מהמערכת ו/או השימוש בה, המזמין יהא זכאי רק לזיכוי כפי שיוסכם בינו לבין החברה, אשר בכל מקרה לא יעלה על הסכום ששולם על ידי המזמין לחברה. מבלי לגרוע מכלליות האמור לעיל, החבות המקסימאלית של החברה לפיצוי או לשיפוי ככל שתחול, בה תהייה חייבת על פי תנאי ההזמנה ו/או הדין, לא תעלה על הסכום ששולם על ידי המזמין לחברה. .22 האחריות למערכת לא תכסה מוצרים מתכלים כגון נייר, מפצלים, שנאים, כבלים, וכן נזקים למארז או צבע חיצוני של המערכת. .23 המזמין ישתתף בעלות פעולות שרות ואחזקת שירות שאינן כלולות במסגרת האחריות, לרבות בין היתר, התקנה/ הדרכה חוזרת, קריאת שווא בעקבות תפעול לקוי שלא על פי הוראות התפעול. פעולות שירות אלו יתומחרו בהתאם למחירון החברה באותה עת. .24 לחברה תהייה הזכות לשנות את התוכנה שנמצאת במערכת ולעדכן אותה מעת לעת. המזמין ישתף פעולה עם החברה ויאפשר עדכון/שינוי התוכנה כאמור. .25 בכל מקרה של העברת הבעלות על המערכת לצד ג' ו/או שינוי בישות המשפטית של המזמין, יידרש המזמין לביצוע תהליך רישום מסודר מול החברה ובהתאם לנהליה. .26 ידוע למזמין כי המערכת מחייבת חיבור לתשתית של חשמל ותקשורת קווי או אלחוטי, ובשל כך במקרה של תקלה ישנה אפשרות שתיקונה יהיה תלוי בשירותיו של ספק/י התשתיות איתו המזמין קשור. יובהר, כי עד לתיקון התקלה הנדרשת על ידי ספק התשתית כאמור לא תהא החברה מחויבת בביצוע התיקון. הריני מאשר/ת בזה את נכונות הפרטים ואני מסכים/ה לכל התנאים הכתובים בהזמנה ובתנאי ההזמנה